Předplatné dětské výživy a plen
Ušetří Vám čas i peníze
Předplatné HomeBox je Váš osobní program předplatného nákupu. Je navržený tak, aby vám usnadnil péči o Vaše dítě a ušetřil Vám čas a energii. S námi nemusíte neustále sledovat zásoby plenek nebo třeba kojeneckého mléka.
✓ Pohodlné předplatné Nákup doručíme pravidelně k Vám domů. Jak často si určíte Vy.
✓ Na míru Vašeho děťátkaVyužijte chytré předplatné, které s Vaším souhlasem přizpůsobí produkty věku Vašeho děťátka.
✓ Slevy
až 36 % U každého produktu přehledně zjistíte, jakou slevu získáte.
✓ Předplatné s dopravou zdarmaK předplatnému v hodnotě objednávky od 1 499 Kč máte dopravu zdarma.
HomeBox Vám doručí vše potřebné přímo k Vám domů, a to tak často, jak si nastavíte. Vytvořte si profil svého dítěte, vyberte produkty, které potřebujete, a my se postaráme o zbytek. Ke každému produktu* navíc získáte slevu až 36 %. Peníze za každou objednávku se Vám automaticky odečtou z platební karty. Platba proběhne v den vytvoření objednávky.
Vyzkoušejte to ještě dnes. S HomeBoxem se můžete věnovat rodičovství bez zbytečného stresu.
Přihlaste se Máte u nás již účet?
Přihlaste se do Vašeho účtu Věrnostního Programu Premium. Poté si můžete vytvořit libovolné předplatné.
Registrujte se Je to zdarma.
Za registraci do programu od nás získáte na uvítanou 50 Premium bodů jako dárek.
Váš účet-
Skvělé! Máte aktivní předplatné HomeBox. Ve svém profilu zjistíte více.Máte u nás registraci do Věrnostního programu Premium, ale zatím bohužel žádné aktivní předplatné. Pojďte to zkusit, nebudete litovat :)
Jak na to?
Produkty jakých značek mohu do HomeBox přidat?
Do HomeBoxu jsme zařadili oblíbené značky dětské výživy, plen a kosmetiky. Na dalších značkách navíc usilovně pracujeme.
Jak si mohu vybrat produkt do HomeBoxu?
Najděte si na našem e-shopu produkt, o který máte zájem. Do HomeBoxu si jej můžete přidat, pokud má v produktové kartě tento panel s nabídkou HomeBoxu:
V panelu najdete, za jak zvýhodněnou cenu si můžete produkt do předplatného přidat. Sleva zpravidla závisí na počtu objednaných kusů v jedné objednávce. Po kliknutí na Přidat do předplatného Vás systém provede dalším postupem, kde už do nastavení vstupuje přidání Vašeho dítěte.
Jakmile si do předplatného tímto způsobem přidáte do HomeBoxu všechny potřebné produkty, stačí se jen v pravém horním rohu prokliknout do košíku předplatného, kde už snadno dokončíte nastavení HomeBoxu. Nastavíte si, v jaký konkrétní den chcete, abychom odeslali první objednávku, a jak často ji máme odesílat. Po uložení platební karty a potvrzení objednávky je vše hotovo.
Jak často se bude má objednávka HomeBox odesílat?
Na výběr máte při dokončení první objednávky HomeBoxu z těchto variant:
- 1x každý měsíc (tzn. každých 30 dní)
- 2x každý měsíc (tzn. každých 14 dní)
- každé 2 měsíce (tzn. každých 60 dní)
Více informací k Homeboxu
Je za HomeBox nějaký poplatek?
Ne, není žádný poplatek. Registrace do předplatného HomeBox zdarma, stejně jako samotná služba. Pokud uživatelský účet ještě nemáte, stačí se jednoduše zdarma zaregistrovat.
Jak se do předplatného zaregistruji?
Členství v HomeBoxu je spojené s registrací do našeho Věrnostního programu Premium. Členem našeho věrnostního programu se stáváte automaticky po vytvoření běžné registrace na našem e-shopu. Máte už svůj účet? Pak již nyní s každým dalším nákupem sbíráte body. Pokud uživatelský účet ještě nemáte, stačí se jednoduše zdarma zaregistrovat. Po registraci již můžete začít přidávat produkty do Vašeho nového HomeBox předplatného.
Co je to chytré předplatné?
Chytré předplatné je ušité přímo potřebám Vašeho dítěte. Pokud Vaše dítě již dosáhlo věku, kdy je nutné změnit velikost či věkovou řadu mléka tak systém Vám tento produkt automaticky změní ve Vaší HomeBox objednávce. Na tuto změnu Vás systém vždy upozorní předem prostřednictvím e-mailu a na tuto změnu budete moci zareagovat, pokud s ní nesouhlasíte.
Sbírám v předplatném i Premium body věrnostního programu?
Ano, sbíráte. Body získáte jako registrovaný zákazník za každou zaplacenou objednávku na našem e-shopu. Více o bodovém systému zjistíte na stránce Věrnostního programu Premium.
Je v předplatném nějaký závazek?
Není. Předplatné můžete kdykoliv ukončit, nebo dokonce jen přerušit.
Je možné kombinovat předplatné se slevovým kódem nebo Premium body?
To bohužel není možné. Nasbírané Premium body si může uplatnit v běžné objednávce, stejně jako slevový kód, pokud nějaký máte.
Proč musím ukládat platební kartu? Je to bezpečné?
Je to naprosto bezpečné, platební brána je Shoptet Pay. Platební kartu je třeba uložit, aby bylo možné provádět automatizovanou bezpečnou platbu. Je to stejné, jako když si objednáte například předplatné streamovací televize. K autorizaci platební karty je nutné uhradit 1 Kč. Tuto částku vám po uhrazení vrátíme zpět (nejpozději do 7 pracovních dní).
Jakýkoliv jiný dotaz?
Pokud Vás k HomeBoxu cokoliv zajímá, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu objednavky@healthfactory.cz, nebo na telefonní lince +420 725 788 664 (po-pá 9:00-16:00).
* Sleva neplatí na počáteční mléčnou výživu. Kojení je nejlepší způsob výživy.